Wednesday 17 February 2010

SIJIL PENHARGAAN KELAS TERCANTIK

Setiap hari perkumpulan pagi diadakan seterusnya menyanyikan "Lagu Kebangsaan" dan membaca doa tujuannya adalah untuk menanamkan semangat patriotik pada murid-murid dan sayangkan NBD. Seterusnya bacaan doa hindari Penyakit H1N1 diketuai oleh Ketua Guru Ugama.


Dalam perkumpulan ini, GB mengambil kesempatan memberikan beberapa kata nasihat dan rangsangan yang membina pada semua murid-murid dan selalu mengingati supaya sentiasa berdisiplin, mematuhi peraturan sekolah dan seterusnya menjaga kebersihan diri agar terhindar dari penyakit pada masakini.

GB juga mengucapkan TAHNIAH kepada murid-murid yang mewakili "PERLAWANAN BOLA JARING" anjuran JPKK di sekolah ini, walaupun hanya berjaya masuk ke peringkat "Semi-Final" dan mengucapkan terima kasih kepada guru pengawas, Cikgu Normas Aizah dan Cikgu Nurmaizzah.
Untuk memberikan semangat kepada murid dan juga guru, GB juga telah memberi "SIJIL PENGHARGAAN" kepada kelas Tahun 4B yang mana telah berjaya menhambat hati dan menarik untuk dijadikan contoh kelas tercantik & terbaik. GB mengharap agar guru-guru yang lain akan dapat mengikuti dan secara tidak langsung membisaikan dan menceriakan lagi suasana pembelajaran di dalam kelas dan juga sekolah ini.

Congratulations

No comments: